راز و نیاز با خدا . . .
آن سوی با تو بودن

 

خدای مهربونم سلام ای خدای آسمونا ای خدای دلای عاشق ای خدایی که عشق رو، این بزرگترین موهبت و هدیه ات رو به بنده های ناشکرت میدی... آره بازم سلام...
 سلام به تویی که همیشه همدم تنهاییام بودی همدم بی کسیام همدم روزای سخت زندگیم.آره بازم اومدم...
اومدم بازم باهات حرف بزنم اما یه حرف متفاوت نه از اون حرفایی که همیشه بهت میگفتم این دفعه اومدم ازت تشکر کنم وباهات درد و دل کنم بهت خیلی حرفا دارم که بگم خیلی چیزا تو دلمه که میخوام بهت بگم اما تا امشب وقت نمیکردم....امشب هم وقت گذاشتمو اومدم سراغت .
آره گلی همون بنده ای که یه روزایی بود که کفر بهت میگفت و همش از روزگارش شکایت میکرد.یادته خداجونم که همیشه میگفتم چرا خیلی چیزا تو زندگیم اتفاق افتاد؟چرا و چرا و چرا چراهای زیاد.....

اما خدای مهربونم...
این دفعه با همه دفعه ها فرق داره اومدم ازت تشکر کنم و بهت بگم خدای مهربونم ازت ممنونم قد هرچیزی که برات مظهر بزرگیه ازت ممنونم قد هرچی که تو بخوای ازت ممنونم  قد بزگیت و مهربونیات .خودت میدونی دارم از چی حرف میزنم خودت بهتراز من میدونی خدا جونم....
امسال سر ساعت تحویل میدونی با دلم چه کردی به دلم انداختی که امسال به ارامش میرسم بهم تو خوابم گفتی سختیام تموم شده و امسال برات ارامشه از امسال روزای خوبم شروع میشه.
قربون کرم و لطفت برم ای بهترینم ای زیباترینم 1 ماه نشد و اونیکه آرامش من باهاش بود و برام رسوندی.همونکه برام عین فرشته نجات بود همونیکه سراسر وجودش و با من بودنش برام آرامشه و آرامشه و آرامش.

خدای مهربونم تو بهم وحیدمو دادی همونکه سرچشمه آرامش زندگیمه همونی که با ندیدنش آروم و قرار ازم گرفته میشه همونکه ناجی منه.
خدایا با این هدیه بزرگی که تو بهم دادی هر چی هم شکرت کنم اندازه ذره ای هم نمیشه.تا عمر دارم شکرت میکنم و ازت همیشه به اندازه بزرگی و لطفی که بهم داشتی و داری ازت ممنونم.
خدای مهربونم شکایتای من از زندگیم تموم شده الان امید و حس زندگی تو وجودمه حس بودن، حس زیستن ،حس ارامش.هر چیزی که قبلا نداشتم و الان دارم اونم بخاطر الطاف بیکران تو و وجود وحید عزیزمه،اون نقطه ارامش زندگیم عامل شده بودنم ،خنده هام باعث شادی زندگیم.....

خدایا این موهبتی که به من عطا کردی رو برام حفظش کن هر جا که هست در هر شرایطی که هست به تو میسپارمش که خودت بهترین محافظت کننده ای.
خدای مهربونم وحید منو هر جا که هست و تا من زنده ام برام صحیح و سالم نگهدار و پناه بی کسیم قرارش بده تکیه گاه زندگیم و ارامش الانم و  آیندم خدایا به بزرگیت قسمت میدم هر جا که هست صحیح و سالم باشه که وجود پاکش منو آروم کرده وجود نازنینش منو به آرامش رسونده. تا عمر دارم این آرامش رو ازم نگیر.
آمین. . . . . . . .

 



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت1:11---17 دی 1390
وبلاگ قشنگی دارین موفق باشین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 16 دی 1385برچسب:, :: 23:57 ::  نويسنده : وحید،گلی

درباره وبلاگ

دوست عزیزم سلام قدمهات سبز و گل آذین. زیر آسمون آبی خدا و توی دشت پهن و زیبای زندگیمون خیلی از آدما هستن که عاشقن و عاشقانه زندگی میکنن دل وروحشون لبریز از مهره و مملو از محبتن اما...اما این آدما همیشه نمیتونن رازو نیازاشون و درد دلهاشون رو به کسی بگن همیشه سنگ صبوری نیست. من و وحید عزیزم نویسنده های این وبلاگیم که سنگ صبور و همدمی واسه گفتن حرفامون نداریم و بخاطر همین تصمیم به درست کردن این دنیای کوچیک گرفتیم تا درد دلها و راز و نیازای عاشقونه مونو توش بگیم. دوست من به دنیای کوچیک اما پر محبت و بی آلایش ما خوش اومدین. قدماتون رو چشمامون. دوستدارتون : وحید و گلی
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آن سوی با تو بودن و آدرس baharaneshgh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 12261
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1